tisdag 29 oktober 2013

Yum yum in my tum

Det finns vissa grejer som jag kan känna att jag saknar här även om jag har det jättebra, och vissa är lite otippade. Ta en titt på min lilla lista....

1. MOZZARELLA!!!! Ni vet sån mozzarella som vi har i Sverige, en vit trådig klump som smakar gudomligt?! Här är Mozzarellan som hushållsost och man får det i oststänger eller i ostskivor som ser exakt ut som vanlig gul ost... Den är inte ens vit?! Skulle kunna döda någon för tomat- och mozzarellasallad just nu, ni vet en sån med olivolja, balsamvinäger och färsk basilika. MUMS.
Amerikansk mozzarella
2. SURA BLÄCKFISKAR & GULRÖDA DÖSKALLAR. Ett ord; MUMS.

3.  TUNNELBANA. Hur konstigt det än kan låta så saknar jag att åka tunnelbana och buss överallt. Missförstå mig rätt, ibland är det rätt najs att bli skjutsad överallt men när man är så van att vara självständig och fri att göra som man vill då blir det ibland lite tråkigt. Men jag ska inte klaga!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar