onsdag 30 oktober 2013

I just want to be cool

I somras, innan jag åkte till Texas så var jag statist tillsammans med världens bästa Carro & Cattis för "I just want to be cool"s Svt serie. Hela den dagen var så himla rolig, det var typ 2 dagar innan jag åkte och vi var bara superspontana och drog dit och dansade och skrattade på en klubb på Söder. Nu har i alla fall avsnittet där vi är med kommit ut! Vi är med i party scenen och jag har på mig en randig tröja i svart och vitt, försök att hitta mig! :)


Puss 

2 kommentarer:

  1. Jag hittade dig! Haha

    Ville även säga att jag gjort min första inbetalning till STS nu och fått ett mejl med alla saker som ska göras till ansökan! Nu är jag på väg :D

    SvaraRadera
  2. Nu har vi tittat! Du var jättebra. Fastän det var kort, såg man att du kunde agera. Och du var jättesöt. Grattis till debuten! Hej från oss i Norge!

    SvaraRadera