söndag 27 oktober 2013

Halloweenparty


I lördags var det dags för oss utbytesstudenter att ha vårt Halloweenparty och det var så himla kul! Jag gillar verkligen de andra utbytesstudenterna och det var ett tag sen jag såg vissa av dem vilket gjorde det till ett mycket kärt återseende. I slutet av kvällen drog en storm in över oss och det regnade, blixtrade och åskade som aldrig förr! Har aldrig sett något liknande. 

Min kostym kallar jag "Pippi i Amerika".
Hade målat på extra fräknar och upptäckte att det är omöjligt att vara ledsen i knallröda flätor som står rakt ut.
Hela gänget förutom Janine som var på ett Cross Country party! F. v. Tapio, Johnny, Josua, Lydia, Christa, Idunn och moi.
 
  
Världens bästa local coordinator och hennes man!

Sen var det pumpatävling!

Ganska många vassa knivar överallt och självklart så skar jag mig i handen så klumpig som jag är ...  Vilket är anledningen till att jag har handen i vädret
Jag och Johnny boy. Här kan ni ju se varför jag skar mig... Viftade runt den där kniven som en galning hehe. 
Sen gjorde vi "Apple bobbing" som de kallar det! Man ska fiska upp ett äpple utan att använda händerna, jag gick all in och höll på att drunkna haha. 

Som ni ser blev jag dyblöt hehe

Idunn haha

Proffset Lydia 

Här är allas pumpor! Min är den tredje från höger.
Sen tyckte jag, Johnny och Lydia att det var en bra idé att hoppa i poolen med kläderna på, vi var ju redan lite blöta liksom... Svinkallt med superkul. Kvällen var toppen med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar