måndag 28 oktober 2013

DODGEBALL

I fredags så hade Prom committee anordnat en dodgeballturnering för att samla pengar till Prom! Jag anmälade mig till Juniorlaget för skojs skull, utan att ha någon som helst aning om hur man spelar dodgeball. Ett riktigt praktexemplar på amerikansk school spirit fick jag! Dodgeball var också livsfarligt, det kastas hårda bollar i 180 km/h emot hela din kropp och ditt huvud och allt är tillåtet... Jag gömde mig i bakgrunden kan jag tala om!

Seniors. De hade typ bara footballspelare i sitt lag så det var livsfarligt att spela mot dem...




Många gick all in och klädde ut sig! Här är jag tillsammans med Brenna som jag spelar basket med!

Janine & Marius var också med i Juniorlaget och vi gömde oss alla 3 i bakgrunden och försökte att undvika att bli träffade av de hårda skotten.
Kul var det i alla fall! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar