söndag 6 oktober 2013

Fredag

Åh igår var jag så sjukt trött, mina ögon ville bara falla ihop! Känner mig lite som en 40åring här, är helt slut vid 9-10 på kvällen och går och lägger mig då. Jag som brukade vara en nattuggla och älska kvällar och nätter...

Fredags var i alla fall en ganska vanlig dag med träning och lektioner men jag är fortfarande helt död efter styrke- och konditionsträningen som vi gjorde på basketen... Vi gjorde något som kallas "Deck of Death" dvs Dödens kortlek och det hela slutade med att vi hade gjort 104 burpees, 104 armhävningar, 104 situps, 104 squats och sprungit 1600 yards... Hoppas att jag kommer hem vältränad efter det här året, just sayin!

Varje gång jag och Janine är i mataffären så blir vi helt chockade över deras sjuka bakverk... Hamburgetårta någon?

Kolla bara på de här!!

Lägg till bildtext

I fredags så gjorde Janine något historiskt, hon testade skolmaten! Det var vi tvungna att ta kort på som ni kan se hehe 

Här får man pommes frites som ett tillbehör till ALLT!

Jag och Kendall :)

Senare på kvällen åkte vi till en mexikansk restaurang som heter Fresco´s där min kompis Julie jobbar!

Där gör de gucamolen vid ditt bord efter dina önskemål

Den här killen var en gucamoleninja! Han hackade allt i 200 km/h..

Och den blev såå god! Maten var också toppen och ett härligt sätt att fira att det var fredag!

2 kommentarer:

  1. Trött som en 40-åring.... ;)
    Vem är Kendall?
    Ni kör ju stenhårt, snart har du en plats i Team Åkärbjär ska du se! /H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe sorry mamsi <3
      Kendall är en tjej i skolan som sitter vid mitt lunchbord, jättegullig är hon!
      Det får jag hoppas,
      Puss

      Radera