onsdag 2 oktober 2013

Man är ju kulturell



I lördags var det "A day in the disctrict" i Ft Worth vilket betyder att det var gratis inträde och flera event på stadens alla museum! Så jag, Janine och våra värdföräldrar åkte in till staden efter en härlig sovmorgon och gick runt och kände oss kulturella ;) 
I flera av museerna fick man inte ta kort vilket var lite synd för en del av konsten var riktigt häftig... Men här kommer en liten skörd av bilder i alla fall!  
Centrum av Fort Worth, blir alldeles lycklig när jag ser skyskrapor av någon anledning...
Museum of Science som vi bara gick snabbt igenom för det var fyllt av barn men det var riktigt coolt!

The Cowgirl Museum! När man bor i Texas så måste man faktiskt ha ett sånt


Här är vi, hela min Texasfamilj!

Janine och jag gör det vi är bäst på, vara knäppa ;)


Och ledsen för att jag inte har uppdaterat er på ett tag, men livet snurrar ibland lite fort här så det är svårt att hänga med (Egentligen var det nog mest lathet...) men jag ska bättra mig! 

Puss

1 kommentar:

  1. Kult! Ett Cow girl museum! Vad hade de där inne?/H

    SvaraRadera