tisdag 10 september 2013

Zoies birthday party

I lördags var vi hemma hos Alan och Derinda för att fira deras att deras lilla prinsessa till dotter Zoie fyllde 3! Eftersom Alan har växt upp tillsammans med Brigh och Scott (Kathys riktiga barn) och båda hans föräldrar dog ganska tidigt vilket har gjort att Kathy och George har gjort dem till en del av sin familj. Zoie kallar Kathy för hennes "Grammie" och de är verkligen så söta ihop.

Temat var Mimmi Pigg haha

Janine med en bit tårta som hade den mest färgstarka glasyren jag någonsin sett. Var rädd för att äta den för jag trodde att hela jag skulle bli rosa...
Så söt tårta. Snacka om att de går all in 

MAT <3

Yum yum in my tum

En Mimmi Pigg piñata!! Längtade hela kalaset till att få slå sönder den men de bestämde sig för att behålla den :( 

Födelsedagstjejen med en tunga knallrosa av glasyren från tårtan.

Här öppnar hon min och Janines present, en klänning som hon verkade gilla :)

Puss

2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att du var som fisken i vattnet bland allt rosa!/H

    SvaraRadera
  2. Håller med din mamma!/ mormor

    SvaraRadera