tisdag 10 september 2013

Football game

Här kommer äntligen lite bilder från fredagens football game, min första!


På peprallyt inför footballsmatchen satt jag med de här härliga personerna. Chayenne, Lucero, jag och Marius posar för kameran :)

Vårt band som uppträdde i halvtid! De som viftar med flaggorna kallas för colorguard och dansar och viftar med flaggorna medan bandet spelar och går runt i olika formationer. 

Det SPÖregnade i början av matchen så vi blev alla dyblöta men våra sweethearts ( ja de dansar i cowboyhattar och boots haha) körde på ändå. 

Min "partner in crime" under matchen, Marius, jag och Connor.
Dessa hängde jag mycket med under kvällen och vi hade mycket kul ihop! Från vänster: Janine, Cassie, Megan, Johnny (precis över oss), moi, Marius och Landon.
Kolla btw på killen bakom Cassie och Janine, hur creepy?! Hahah
Här kan ni se våra footballspelare in action. Vi är de blåa :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar