onsdag 11 september 2013

Tuesday


I dag har det varit en normal dag i skolan med dans, basketträning och läxor. Jag har sjukt mycket läxor i US History vilket suger men jag hoppas att det kommer bli lättare ju mer jag vänjer mig med kursen. Det som är det mest orättvisa är att Janine har bara slappa lärare vilket gör att hon aldrig har läxor hahah. Men men, bara att jobba på.
I går var det "Meet the teachers", dvs Öppet Hus, på Joshua så jag och Janine gick runt med George och introducerade honom våra lärare. Alla lärare sa att jag var ganska bråkig och slarvig och att jag låg efter ganska mycket med läxor osv... Dags att börja jobba antar jag :/ ......Haha lyckades jag lura er? Mamma och pappa, ni behöver inte oroa er; jag har tydligen straight As... Får se hur länge jag uppehåller det eftersom att US Historyn grillar mig + att jag MÅSTE rita en bild som symboliserar en traditionell indianberättelse för ett project grade, 33% av betyget, i engelska... OCH JAG KAN INTE RITA!!!!!!!!! Men men, betygen spelar ju ingen roll så det är inte så viktigt.


Jag och Janine har fått ett nytt beroende, CHOCOLATE CHIP COOKIES! Så himla goda att mitt hjärta slår volter när jag tar en tugga. Vi äter minst 2 per kväll hahah... 


Så här kommer jag se ut om jag mitt kakberoende fortsätter länge till...Trippelhaka.

1 kommentar:

  1. Så lätt lurar du oss inte Em! Klart du kan rita! <3 /H

    SvaraRadera