torsdag 12 december 2013

Drug addict

Så gissa vad som hände mig igår, JAG BLEV DROGTESTAD! När man är med i någon extracurricular aktivitet såsom basket så måste man fylla i en blankett där man godkänner att man kan bli drogtestad när som helst utan varning och det var EXAKT det som hände mig igår! 
Jag hade Teen Leadership som är min 7th period och satt och ritade på ett julkort till en 4åring med cancer när Marius kommer in. Jag blir förvånad över att se honom komma in och frågar vad han har hållit på och han svarar helt uppskakad att han har blivit drogtestad och kommit för att hämta sin väska som han lämnat i klassrummet. Jag skrattar och säger att han får berätta mer sen. Jag frågar en tjej drogtesterna, hur de funkar  och hon säger att det ska tydligen vara helt slumpmässigt vilka som blir valda och skojar om att jag säkert kommer bli utvald... Och vem kommer sjukgymnasten för att hämta ca 10 minuter senare, MOI. Så himla awkward att bli utkallad, jag tog mina grejer och fick gå ut i korridoren där en annan tjej stod och väntade och sedan var vi tvungna att följa efter sjukgymnasten medan han gick och hämtade 3 elever till. Det var lite som jag tänka mig att bli arresterad är, han höll koll på oss och sa åt oss att stå och vänta vid ett par skåp. Sedan när han hämtat alla fick vi snällt följa med ut till the field house där gymmet och massor av rum för alla sporter finns. Där fick vi fylla i en blankett och sen gå in till omklädningsrummet där en äldre dam satt vid ett bord ca 1 meter ifrån toalettbåsen som har ca 2 cm glipor runt dörrarna (= ingen privacy) och sa åt oss att vi absolut inte fick spola eller tvätta händerna i handfatet.
Tror att jag fortfarande är lite skärrad haha. 
Peace från Emma, även känd som "the drug addict".


3 kommentarer:

  1. Peace love and understanding! Kram /H

    SvaraRadera
  2. Shit exciting värre! /U

    SvaraRadera
  3. Hu vad hemskt! Men nu är det över. Kram från oss! /Elisabeth m familj.

    SvaraRadera