fredag 6 december 2013

BAD WEATHERDAY

Ikväll försöker jag plugga US History för imorgon har jag prov.... Men imorgon behöver vi kanske inte gå till skolan eftersom att det ska bli dåligt väder- dvs typ 1 minusgrad... Så jag vet liksom inte om jag kommer behöva gå till skolan och göra provet vilket gör att man inte känner sig så taggad på att plugga! I stort sett alla andra skoldistrikt har sagt att deras skolor är stängda men inte JHS än, tydligen så gör de något slags vägtest kl 6 på morgonen och då bestämmer de, så nu är det bara att vänta. Jag skulle ha spelat en turnering torsdag, fredag och lördag men den blev också inställd. Jag hittar på anledningar till att ta pauser hela tiden i pluggandet hehe men det börjar bli sent så nu ska jag ta mig i kragen! 
Håll tummarna att det blir långhelg för mig! 
Puss
Hahahaha so true, EXAKT så här är det i Texas, hela staten går typ på shutdown...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar