söndag 15 december 2013

Dansshow!

I fredags var det äntligen dags för dansshowen! Jag hade en basketmatch innan och det blev så himla bråttom att hinna tillbaka till showen i tid! Jag, George och Janine sprang ifrån matchen 1 minut innan slutsignalen och så fort vi satt oss i bilen så ringer Paige, en tjej i min dansgrupp och undrar om vi snart är framme... Hon fick en liten hjärtattack när jag sa att vi precis åkte därifrån haha. Alla som passerade vår bil såg mig i underkläder medan jag försökte byta från matchkläderna till danskläder. Försökte gör mitt smink i skenet av lampan i baksätet och det var nära flera gånger att jag fick mascara över hela ansiktet. Vi sladdade in till skolan 15 min innan showen skulle börja och jag sprang in och Paige fixade mitt hår och tack och lov gick allt bra men det var stressigt haha. 

Det var massor av olika dansare, the Sweethearts, deras mammor, småttingar, middle schoolers och jag tror att det var en bra show även om jag inte fick se något från backstage. Och jag fick reda på att the Sweethearts har deras egna hairstylist!! Hur sjukt är inte det?! Kunde inte låta bli att tänka på Mean Girls dansen haha

Lydia kom och tittade och sov sen över hos oss!
Selena, Lydia, jag, Nicki, Janine, Marius

My dancegirls <3 Beth, Paige, jag och Fall


En liten bild från vårt uppträdande, jag är den andra från höger! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar