måndag 30 december 2013

år 2013

Hur har ditt 2013 varit?
Mitt 2013 har varit jättebra faktiskt, jag har hunnit med så mycket roligt! Livet har liksom blivit bättre och bättre ju längre in på året jag kommit. 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttat till en annan världsdel själv. Varit på festival. Köpt cowboyboots. Spelat basketmatcher. Åkt nattåg. Egentligen nästan allt jag gjort sen jag kom till Texas. 
Blev du kär i år?
Nope.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
17e augusti, dagen vi landade i Texas. 
Trötta, nervösa men så himla excited. 
Vad är din största framgång 2013?
Att jag kom tillbaka från att "gå in i väggen" och lärde mig att inte sätta för mycket press på mig själv. Och att jag har klarat av 4 månader och 2 veckor borta från allt och alla jag känner. 

Bästa köpet?
Festivalbiljetter till Bråvalla & USA-resan. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Komma iväg till Texas.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag har fått lära känna så många fina personer här i USA och att jag insett hur många fina vänner och familjemedlemmar som jag har hemma <3

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Let her go- Passenger
How To Be A Heartbreaker- Marina & The Diamonds
Allt med The Lumineers, Håkan Hellström och Avicii.  

Vem har du umgåtts med mest?
Förutom familj så är det nog de här personerna:

Vart reste du under 2013?
Berlin, Belgien, Texas. 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Nää, inte direkt. 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Tror att jag hade något stort tal eller liknande dagen efter i skolan så Freja var hemma hos mig och vi skrev och övade tills hjärnan kokade. Jag tror att bilden nedan är från den dagen. Åt morotskaka tror jag också haha. Kommer absolut inte ihåg vad jag fick dock... Eller vänta, jag tror att jag fick konsertbiljetter?

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ångrar nog inget som jag har gjort i år, 2013 har varit ett riktigt bra år! Det enda jag nog hade ändrat var att jag var sjuk/skadad typ hela sista halvan av handbollssäsongen vilket var supertråkigt :(

Vem saknade du?
Just nu saknar jag min familj, vänner och min katt <3

De bästa nya människorna du träffade?
Kathy, George och Janine.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Njut av varje dag, de försvinner så fort förbi. Och oroa dig inte i onödan. 

Hoppas att det i alla fall var liite intressant haha.  Listan kommer från Emmas blogg: http://emgb.forme.se/

Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar