tisdag 5 november 2013

TACKY TOURIST


I fredags var temat "Tacky tourist"! Jag hade inte direkt några passande kläder för det men när en tjej sa att "Emma du behöver ju inte klä ut dig imorgon..." då tyckte jag att jag var tvungen att klä ut mig lite hahah. Satte små svenska flaggor lite överallt och när dagen gick gav jag bort dem alla, känns bra att sprida lite svensk stolthet, eller hur Pappa? ;)
Efter skolan hade vi ett till scrimmage, dvs en träningsmatch, men den här gången på bortaplan så jag fick äntligen åka en gul skolbuss! Jag var överlycklig och alla i laget tyckte att jag var helknäpp haha. Bussresan var superrolig, vi sjöng och pratade gärnet! Vann gjorde vi också! 
När vi kom tillbaka till skolan vid 8 så gick jag över till stadion där vårt footballteam spelade match och hängde där innan det var dags att åka hem och sova! 

Alla baskettjejer! 


2 kommentarer:

  1. Bra där!
    Har du lärt dem någon svenska också :-)!
    /P

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har en liten fråga. Jag håller just nu på och skriver mitt "dear host family" brev och jag tycker det är så himla svårt! Har du något bra tips på hur mycket man ska skriva om vad osv? :)

    SvaraRadera