måndag 25 november 2013

Basket+ AT&T arena + Talentshow

Halloj! 
Kul att ses igen, ledsen att det varit ett tag sen sist!
Här kommer en salig blandning av foton från den senaste veckan!


Jag har spelat basketturnering och nu gjort mina första poäng i en basketmatch! Jag fick stå på free throw linjen och satte mitt första shot perfekt, såå himla glad! Alla i laget var typ i extas haha
Sen har jag också varit på skolans talangshow. Dessa killar dansade bl.a.

Det var en snubbe som döck upp lite här och var som the mermaid man från Svampbob och åt paj (?!)  Han är till vänster.
Temat för talangshowen "the 90s" så mellan de olika tävlande så uppträdde student council med olika sketcher från tv shower från the 90s och så fick man twittra in sitt svar med #JHStalentshow2013! Superkul och häftigt var det, här är det "Friends" som de gör!    

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT HÅLLIT I POM POMS!!! #lifeiscomplete

Beth i min dansklass. I fredags var det sista dagen innan Thanksgivinglovet= vi gjorde inget på någon av lektionerna!
Selena och Fall

Bree

Laura



Sen hade jag basketträning :)

Vi har besökt AT&T stadium som är Dallas Cowboys arena! GIGANTISK.

DEFENSE!
Det var High School Playoffs vilket betyder att riktigt bra High School footballslag spelar mot varandra i den gigantiska arenan!

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖ I TEXAS!!!!! Jag och Janine var så himla taggade!!

Klassisk "hoppa i all snö och ta bild"



Yes, we are dorks :P Men nu åker jag till Colorado i en vecka för det är THANKSGIVING!!! Vi ska åka skidor och äta en massa god mat! Jag = Överlycklig.


1 kommentar: