fredag 15 november 2013

Nää, usch nu känner jag att jag har varit dålig på att uppdatera! Livet här är dock busy busy, jag är i skolan 10 h om dagen och när jag kommer hem så måste jag plugga, äta och duscha innan det är dags att sova för att orka med att göra alltihop igen! Men jag mår bra, faktiskt riktigt bra! Det enda som jag har dåligt samvete över att jag inte har svarat alla som ställer frågor eller skickar brev! Men det kommer, jag lovar! Uppskattar när ni alla skickar eller frågar grejer, det gör jag verkligen! Ska försöka ta tag i det i helgen.
Skolan går bra, vi har nu lärt oss hela vår dans för julshowen och jag är på första raden. Det ska verkligen bli så himla kul!
Imorgon är det basketmatch efter skolan och sedan i helgen ska jag och Janine försöka hitta lite varma kläder för det har börjat bli kallt i Texas (trodde aldrig att jag skulle behöva säga det ...). Inte kallt som i Sverige förstås men kyligt så att man behöver mer än en vårjacka vilket var allt som jag tog med mig. Var på IHOP i kväll och åt middag men jag fick så sjukt mycket mat att det blev pannkakor kvar till frukost imorgon- wohoo!

Puss & God natt ( God morgon för er! )

3 kommentarer: