söndag 16 februari 2014

Valentine's day

På Valentine's Day så såg jag fler ballonger, rosor och chokladaskar än jag någonsin gjort förut. Vi hade halvdag i skolan men folk gick runt och bar på presenter från pojk- och flickvänner och kompisar. Jag hade köpt en ros och choklad av elevkåren till Janine i hemlighet som blev utdelad till henne under första lektionen. Om ni någonsin sett Mean Girls, exakt så var det. 
Vid 2 gjorde vi det ultimata för Valentine's Day, vi gick på bröllop. Det var Georges kollega som gifte sig! 

 Jag och J på bröllopet!


 Det var ett väldigt litet bröllop, ca 40 personer. Vi fick cupcakes efter ceremonin. 
 Älskar heliumballonger så himla mycket just nu, den här är i vårt kök! 

Fick lite presenter av världens bästa värdfamilj!

Och några dagar innan bakade jag nutella brownies och skar ut dem i hjärtan, måste ju fira när man kan tänkte jag! 

2 kommentarer: