lördag 15 februari 2014

Teacher Appreciation Night

Så det var en grej som jag inte berättade om den sista basketmatchen, den kvällen fick jag och Janine en stor överraskning! Eftersom att det var sista matchen så hade vi Teacher Appreciation Night vilket betyder att alla Varsity spelare + jag fick välja en av våra lärare och skriva ner varför de var så bra. Lärarna visste inte vem som hade valt dem så allt var hemligt tills det var dags. Vi gjorde det här direkt efter JV matchen så jag sprang och ställde mig på led tillsammans med Varsity. Min lärare var Coach Payne! 


Direkt efter vår match...
Här står lärare och spelare uppradade :) Vi gav dem rosor och en liten present som vi hade fixat!
Coach Payne är baseball coach och hans match blev flyttad till den här kvällen så han kunde inte komma... Men hans fru, den blonda kvinnan, och dotter kom istället haha
Det här är vad som var i min presentpåse till Coach Payne
Men sen kom den stora ÖVERRASKNINGEN!!! Jag och Janine fick Lettermen Jackets från basketlaget!!! Vi blev så himla överraskade och glada! Hade verkligen ingen aning om att vi skulle få dem
När vi sen kom in vårt omklädningsrum hade Varsity haft lite kul haha

SÅ HIMLA GLADA TJEJER

Jag och Coach Garrett, JV coachen.
Jag och fina Chelsie
Janines jacka har symbolen för track på sitt J, hennes namn och "class of 2015" på armen.
Min har en basketboll på det stora J:et, nummer 20 med en basketboll på armen och så mitt namn på bröstet!
Jag och Coach Lawrence, head coach för basketlaget! Roligare person får man leta efter
Coach Lawerence med sina "barbies" som hon kallade mig och J precis innan det här fotot togs haha

2 kommentarer:

  1. Aha, din US History lärare, han som var fd militär ?! Vad sa han när han fick priset?/H

    SvaraRadera
  2. Fett häftigt!! / moster E

    SvaraRadera