tisdag 11 februari 2014

Rodeo

Jag har varit på Rodeo och Stock Show! Hur Western är inte det?! En stock show är när de tävlar vem som har bäst djur i olika kategorier. Rodeon var riktigt häftigt men läskigt bitvis! Hästarna och tjurarna är verkligen helt galna när de går i gång och försöker kasta av ryttarna! Fick en hjärtattack varje gång... 

 Real Cowgirls med våra boots


 Gigantiskt traktorhjul. Janine skulle döda mig om hon visste att jag la upp den här bilden haha. 

 Innan själva Rodeon började så gick vi runt i ladorna och kollade på kossorna. Kände mig ganska malplacerad men tror att bootsen hjälpde lite. En kille frågade om det var min ko som vi tittade på... Blev nästan lite förolämpad, ser jag ut som en person som äger en ko?!?!
 CORN DOG
 Inne i Rodeon.




4 kommentarer:

  1. Din ko?!?! Hahahahahaha! Jag tror jag dör! Om de visste vilken stadsunge de pratade med! :)
    /H

    SvaraRadera
  2. Din ko?!? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha! /H

    SvaraRadera
  3. Dubbelt upp! Så trött och fnissig blev jag när jag läste om din kossa!

    SvaraRadera
  4. Eller... Jag ÄR trött och BLEV fnissig! Nog nu!

    SvaraRadera