måndag 19 augusti 2013

Joshua High School

Idag åkte vi till vår High School för att registrera oss och välja klasser. Skolan är som en mindre flygplats med enorma korridorer där man ska springa runt mellan klasserna. Att välja klasser var svårare än jag trodde för det fanns så sjukt mycket att välja mellan och man var tvungen att ha English, US History, Government/Economics (en termin av varje), en Math och en Science klass. Så Just nu ser det ut som att jag kommer läsa:

English 3
Honors Pre- Calculus
Dance
Theatre
Chemistry
Teen Leadership
US History
Government/Economics


Men om jag kommer med i någon sport (som jag vill!!!!!!!) så kommer jag behöva att byta bort någon av mina klasser mot den. Vi fick inte välja in någon sport på vårt schema innan vi hade pratat med coacherna och gjort try-outs. Efter vi valt klasser fixade vi skåp och fick en tour av skolans rektor. Tydligen var det värsta grejen, alla som jobbade på skolan som vi mötte under touren sa att vi var soo special som fick en tour av rektorn. Alla lokaler var superfina och påminner om skolan i High School Musical förutom att vi har blått och vitt som våra skolfärger! Jag, Janine och Johnny (utbytesstudent från Danmark) fick skåp bredvid varandra vilket var nice. Har tagit så många fina bilder men eftersom att min dators iPhoto inte funkar så kan jag inte lägga upp dem :( Ni får se dem så fort jag har fått den fixad!

Bara en liten del av skolan

JHS football field

1 kommentar:

  1. Bra mycket finare färger än MDI High schools gula och gröna! /H

    SvaraRadera