måndag 12 augusti 2013

HAPPY

Åh det var så kul att Skypea med Kathy & George (mina värdföräldrar)! Vi pratade i nästan 2 timmar och de var så gulliga och taggade på att vi skulle komma. De berättade att deras barnbarn, 2 tjejer 13 & 10 år, också såg fram emot att vi skulle komma och att de ville följa med och hämta oss på flygplatsen! Ska bli så kul att träffa alla!

Packade klart min resväska på fm men när jag vägde den stod vågen på 28.5 kg och man får ha med sig  23... Höll på att få panik där ett tag men fick plocka ur lite kläder som kanske var lite onödiga (man vill ju ändå shoppa galet där hehe) och lägga allt tungt i min STS-rygga. När jag vägde den igen, efter att ha bett en bön till packningsguden, visade vågen 22.5 istället. Jag säger bara, Thank god!!!!

KAN INTE FATTA ATT DET ÄR 5 DAGAR KVAR NU!?!?!?

Sitter på balkongen och kollar på Suits och bubblar av glädje 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar