torsdag 18 oktober 2012

TAGGA

Var hos läkaren igår för att få mitt "Certificate of Health" ifyllt och efter en stund så inser vi att jag saknar vaccinationer för Hepatit B och någon "booster" för polio... så det blir bara att ta första dosen för Hepatit B och gå hem med ofärdiga papper.  Allt blev krångligare än jag tänkt men ska dit imorgon för att få resten ifyllt.
 MEN det är så värt det. Trots allt som man måste fixa och alla konstiga frågor man måste svara på är det så värt det för tack vare dem kan jag åka till USA i ETT ÅR!! TAGGAAAAA
                                                                Spår av sprutan.
Börjar mer och mer inse hur mycket jag kommer att sakna klassen, min kära N11e. Det tråkigaste är att de kommer att ta studenten och dra ut på nya äventyr innan jag kommit tillbaka. Ska verkligen försöka göra det mesta av vårt sista år tillsammans och det börjar med Halloween hos Thulin på fredag. TAGGAA IGEEN!
                                                           Jag och K på Biologin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar