lördag 27 oktober 2012

Höstlov

ÄNTLIGEN!
Det är höstlov och jag tackar och bockar, har varit en sjukt jobbig vecka med massor av plugg. I går åkte jag, Maria och Kristin till Täby efter skolan, åt Chillbox, gick på starkdoftande och mörka Hollister, Vans (!!!) och på nyöppnade Sephora. Sedan kom Michis dit, har saknat henne så äntligen fick vi träffa henne!
Maria och Kristin var dock tvungna att dra efter en liten stund så då hängde jag med Mix och hennes boyzzz. Vi spontanbowlade och jag satte typ 5 strikes ?! Vet. Fett grym.
Jag och Michis drog sedan till henne och kollade på..... The Vampire Diaries! Älska Damon forevahhh. Hade tänkt dra till den spontana klassfesten hos Fanny sen men hade kunnat vara där i ca 10 min om jag skulle komma hem i kväll så det blev inget... Sad men Fanny lovade raincheck! Älskar på riktigt min klass just nu, så mysig och gosig och rolig och perfekt!
Åkte hem med en full Helena, specialläraren från Kulturama, ganska roligt och hon lovade mig att jag skulle få vikariera på Kultis som lärare efter gymnasiet haha. I kväll blir det invigningen av Friendsarena där jag kanske ska träffa Johanna Moraeus, hon ska också dit så det lär bli mys!
Lyssnar just nu på Taylor Swifts "22" och har submittat min application.... Nu är det igång på riktigt! Kan knappt fatta det.....
                                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar