lördag 20 oktober 2012

Fredag 18/10

Idag har det både varit monologuppvisning ( Fröken Julie, gick hyfsat), Djurgårdsrundan ( 25 min, helt OK), fysiklabb och biologi. Känner mig lite som en superwoman he he.
Efter att ha slutat stannade jag, Freja och Cattis kvar för att jobba lite och en stund senare kom le Sharkster. Freja har för resten tappat rösten. Verkligen tappat rösten, det kommer knappt ut något ljud när hon försöker så det har blivit en del intressanta konversationer. Kan dock säga att jag är rätt bra på att första vad hon försöker säga! Några timmar senare och efter lärare som frågat om vi aldrig tänkte gå hem begav vi oss a mi casa. Åt middag med la familia, kollade på TVD och hade det mysigt. När sedan M & C skulle till bussen gick vi ner allihopa och gick runt lite i Duvbo, M & F försökte skämma ut mig igen genom att skrika på det som de trodde var Rs hus... Det de inte vet är att det var fel hus he he. Tur för mig. 
När M & C åkt tog jag och Freja en liten prommis i los hoods. Gick förbi Duvboskolan där det var disco, rena nostalgitrippen, för att sedan på något sätt hamna så vi springandes följde efter en kompis till F. Vi bytte jackor så att vi inte skulle bli igenkända och var fett sneaky tills Fs pappa ringer. Jag får självklart svara då hon inte kan prata och han meddelar att han och Fs bror snart kommer att gå förbi där vi är. Så efter att ha stalkat L lite till ser jag hur de kommer gående och vi flyr över Duvmossen i mörkret. Vi hamnar tillslut i mitt rum igen där vi kollar på någon söt SVT serie och jag visar YT klipp på mina favvisar Hanna & Tyler och äter kolor. Hela tiden pratar vi, eller jag pratar och Freja gör miner och mimar, och det funkar faktiskt! Riktigt mysig kväll!
                                                   Gammal bild på mig och Frejster.
Imorgon ska det dömas matcher med start kl 08:00 och på kvällen blir det restaurang med la familia och senare överraskingsfest för C. Shhhh 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar