I söndags firade vi vårt 3 månaders jubileum här i Texas! Helt galet att jag inte varit hemma på 3 månader och att jag nästan har avklarat en tredjedel (!!!!!!!) Tiden går för fort!
| Jag och Janine firade med en Chocolate Chip cookie sandwich |
Julklappar och varmare kläder! Tror inte att jag har sagt det men.... VI SKA TILL COLORADO ÖVER THANKSGIVING! SÅ HIMLA TAGGAD PÅ ATT FÅ ÅKA SKIDOR!
| Slog in små chokladbitar och gav till dem alla haha |

Kan vi få en lista på det bästa med att vara utbytesstudent hittills? Å det mest utmanande kanske ? Kram H
SvaraRadera