Halloj!
Kul att ses igen, ledsen att det varit ett tag sen sist!
Här kommer en salig blandning av foton från den senaste veckan!
| Jag har spelat basketturnering och nu gjort mina första poäng i en basketmatch! Jag fick stå på free throw linjen och satte mitt första shot perfekt, såå himla glad! Alla i laget var typ i extas haha |
| Sen har jag också varit på skolans talangshow. Dessa killar dansade bl.a. |
| Det var en snubbe som döck upp lite här och var som the mermaid man från Svampbob och åt paj (?!) Han är till vänster. |
| JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT HÅLLIT I POM POMS!!! #lifeiscomplete |
| Beth i min dansklass. I fredags var det sista dagen innan Thanksgivinglovet= vi gjorde inget på någon av lektionerna! |
| Selena och Fall |
| Bree |
| Laura |
| Sen hade jag basketträning :) |
| Vi har besökt AT&T stadium som är Dallas Cowboys arena! GIGANTISK. |
| DEFENSE! |
| Det var High School Playoffs vilket betyder att riktigt bra High School footballslag spelar mot varandra i den gigantiska arenan! |
| SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖ I TEXAS!!!!! Jag och Janine var så himla taggade!! |
![]() |
| Klassisk "hoppa i all snö och ta bild" |
![]() |






A big smile on my face! :) Hoppa på ni! /H
SvaraRadera