| Jag och min sis Janine. |
| Musikalen var i en ENORM kyrka i Fort Worth. |
| En av kyrkans gigantiska gudstjänstsalar (Tack Farmor!) där musikalen spelades. |
| Idrottshallen är enorm, det man ser på bilden är bara halva... Hörs mer snart, måste sova nu! Puss |
| Jag och min sis Janine. |
| Musikalen var i en ENORM kyrka i Fort Worth. |
| En av kyrkans gigantiska gudstjänstsalar (Tack Farmor!) där musikalen spelades. |
| Idrottshallen är enorm, det man ser på bilden är bara halva... Hörs mer snart, måste sova nu! Puss |
Hurra uppdateringar! Det ska till en "haj" för att du ska vakna till! Du ser grym ut i basketutstyrseln! /H
SvaraRadera