Vi startade lördagen tidigt med att åka till kyrkan för att vara med i en springtävling för välgörenhet där jag skulle springa 1 mile tillsammans med hela familjen och Janine skulle springa 5 km...
![]() |
| Michael var fotograf och satt på sin stege och tog kort på alla målgångar |
| Scott och Kathy |
![]() |
| Janine pushin it på spurten |
![]() |
| Jag fick pris! Hade näst snabbaste tiden av tjejer över 13 på 1 mile haha. Vann också en kartong med yoghurt (...?) i ett lotteri |
![]() |
| Alla hade med sig olika mat och så grillades det hamburgare och korv i trädgården. |
| Massor av värdfamiljer och utbytesstydenter var där! Här har vi världens sötaste Lydia |




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar