lördag 12 april 2014

Hawaii del 1

Här kommer första bildskörden från min resa till Hawai'i! Hela resan började med att jag och Johnny fick skjuts av George ut till flygplatsen och efter att kramats "hej då" så var vi på väg! De andra av våra kompisar hade åkt med ett tidigare plan men det var fullt när vi skulle boka så vi reste själva. Väldigt kul är det att resa med kompisar har jag insett efter den här resan haha. 


Photobomb haha

 HAWAI'I
 Titta vad fint vattnet är!!





 Framme i Honolulu! Ser ni att det står Aloha ovanför mitt huvud!! 
Framme på hotellet! Jag och Idunn kunde inte låta bli att ta kort med våra leis.
Fr





 Jag och Judit från Tyskland. En av alla 67 (!!!) tyskar i gruppen! 
 Så här ser det ut när vi tar Gruppbild på Lydias kamera...
...Och så här när jag tar gruppbild haha

 Så himla vackert!
 Hawai'i gör mig så lycklig!




Socktan från track... Väldigt snyggt... 

Mer bilder kommer! 

PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar