måndag 21 april 2014

Bilder från den senaste veckan

Den senaste veckan har varit så rolig! 
Här kommer lite random bilder...
Jag och Kendra i theatre class


Jag och Ryley i dance class

Och här tillsammans med en av danslärarnas dotter

My first softball game! Softball är baseball fast för tjejer och det var riktigt coolt!

Här tillsammans med min American future husband Jaré haha. Hela den här terminen har han kallat mig sin foreign girlfriend och för ett tag sen "friade" han så vi ska gifta oss innan jag åker tillbaka ;) 


Prayercircle efter matchen. Vi slog andra laget med 14-0...

Shelby med sina badass tatueringar. Det är enhörningar hahah

I lördags kände jag mig så sjukt Amerikansk, fick min livs första manikyr och Taco Bell
Dessa crazy ladies, Ryley och Hannah, har jag US History med och för några dagar sedan fick de reda på att jag aldrig fått en manikyr... De var så chockade att de knappt visste vad de skulle göra av sig själva! De bestämde sig för att de skulle ta med mig och igår kom Hannah och hämtade mig. När vi fått våra naglar gjorda så råkade jag säga att jag aldrig ätit Taco Bell och  de skrek rakt ut och ringde runt till alla de kände för att berätta den GALNA nyheten hahahha. Hade så roligt med dem

Skreksjöng till alla låtar på radion <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar