Den senaste veckan har varit så rolig!
Här kommer lite random bilder...
| Jag och Kendra i theatre class |
| Jag och Ryley i dance class |
| Och här tillsammans med en av danslärarnas dotter |
| My first softball game! Softball är baseball fast för tjejer och det var riktigt coolt! |
| Prayercircle efter matchen. Vi slog andra laget med 14-0... |
![]() |
| Shelby med sina badass tatueringar. Det är enhörningar hahah |
| I lördags kände jag mig så sjukt Amerikansk, fick min livs första manikyr och Taco Bell |
Skreksjöng till alla låtar på radion <3


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar