Nu är jag tillbaka efter Thanksgivinglovet! Har haft det så himla bra och bara njutit över att vara ledig! Som ni vet så åkte vi ju till Colorado i en minibuss full av familj och 17-18 timmar tog det...
![]() |
| Här är allihopa! |
![]() |
| Vi åkte skidor 3 dagar och det var så mysigt att se snö! |
| Hela staden var som tagen ur en julfilm. Så himla fint. |
| Det är lagligt i Colorado... |
| Alla hus börjar bli så fint dekorerade! |
| Peppermint Hot Chocolate på Starbucks |
| THANKSGIVING! |
| Maten var så himla god! Kalkon, gravy, potatismos, stuffing mums mums |
| Pecan och Pumpkinpie |
| Vi spelade "Apples to Apples"- ett roligt kortspel |
| På vägen hem stannade vi till på the Air Force Academy. Fick mig att inse att jag aldrig vill bli militär :P |
Härlig vecka! Nu är jag tillbaka och redo för 3 mer veckor innan det är jullov!





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar