I söndags var vi Dallas för att shoppa och gå på en konsert! Mysig söndag!
| Downtown Dallas, älskar skyskraporna som sagt hehe |
| Till denna fancy byggnad skulle vi! |
| Kathy och George |
| Superfint var det! |
| Det var en religös konsert med körer som man skulle sjunga psalmer med och sen läste de ur bibeln... Väldigt annorlunda från hemma hahaha |
Rolig läsning!
SvaraRaderaHar du hunnit lära dem äran och hjältarnas språk någonting ännu?
/P