Avresehelgen i bilder:
| Satte mig på tåget mot Göteborg och fick höra en mans hela livshistoria och alla hans problem medan han berättade dem i telefonen 20 cm ifrån mig |
| Åkte buss ut till Stenungsön tillsammans med 120 andra utbytesstudenter som också skulle på läger! |
| Fick massor av tips, tricks och info. |
| Lekte lekar och mitt lag var helt klart bäst ;) |
| Classic photobombning |
| Isabelle, Sigrid, Linnéa, Erika, jag och Elin fikar lite och kisar för solen |
| Vi spelade "banka bäver"... |
![]() |
| ... och "Försvunna diamanten" utan varken regler, spelpjäser och brickor. Allt var väldigt improviserat och kul haha |
| Hade en grym helg med massor av roliga människor helt enkelt! |

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar