söndag 2 mars 2014

Surprise party

Förra helgen fyllde jag 18! 
Min födelsedag var på lördagen men på fredagen hade Janine, Kathy och George ordnat en överraskningsfest åt mig med kompisar från skolan. Så himla fint av dem! 

Under några veckor så hade jag haft en känsla av att något kanske var på gång men alla som känner mig vet att jag är överdrivet nyfiken så jag tänkte att jag nog bara var paranoid. Dagen innan festen gick jag för att fråga Kathy om jag kunde få åka tillsammans med en kompis på middag efter skolan på fredagen och då svarade hon lite kryptiskt att jag nog skulle gå och fråga Janine om det... Då började jag förstå att det faktiskt var något på gång.

 På själva fredagen så berättade jag för kompisar hur jag trodde att J kanske planerade en överraskningsfest för mig och de flesta hade riktigt bra pokerface men när jag pratade om det med Bryle så hörde Kendra det och så sa hon något i stil med "Så du har listat ut det? Jag listatde också ut min överraskningsfest..." haha. Bryle stirrade på henne och sa "nej hon vet inte!!!" och Kendra insåg att hon sagt för mycket och gick därifrån haha, efter det var jag ganska säker på att jag hade rätt! 

När vi sen kom hem efter trackpractice och jag gick in huset så var det första jag såg en gigantisk ballong med mitt namn på och en tårta! Janine hade också gjort en plansch med en massa bilder på mig när jag var liten och det stod "Emma 18!" på den. Jag hade haft rätt om festen och en timme senare började folk droppa in! 

Cakeballs, jordgubbar och marshmallows hade J gjort!

En glad Shelby

Bryle & Danielle aka posarna 

Gruppbild. Övre raden från vänster: Madi, Macy, Marius, Ally, Kailey, Tommye.
 Nedre raden: Shelby, P'Dee, jag, Bryle, Danielle och Janine. Titta på J's ansikte haha



Gr"eating" card som var en gigantisk chocolate chip cookie som det stod "Happy Birthday Emma" på! VILL HA SÅNA I SVERIGE!!
Paketöppning!
Av Kathy och George fick ett Hawaiikit med bastkjol, kokosnötsbh och blohalsband!! Blev så himla glad!

Hang loose 





Det här kortet hahahaha. Exakt här kom J upp bakifrån och tryckte tårta i mitt ansikte...
Sekunden efter, kan knappt fatta vad som precis hänt hahaha

Bästa födelsedagen någonsin! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar