torsdag 6 juni 2013

Everything is big in....

TEXAS! 
Åh jag har äntligen fått placering! Och det är till köttets, vapnens och XLLs stat som jag tar mitt äventyr- nämligen Texas! Jag blev helt chockad när jag fick samtalet eftersom att jag var säker på att jag skulle få min familj typ i mitten på juli, sist av alla. Jag var i Berlin och kom hem efter en dag med sightseeing och hade lämnat mobilen i lägenheten vi bodde i för att jag inte trodde att jag skulle få några viktiga samtal... Men när jag kom hem hade jag 5 missade samtal från min mamma och syster, ett meddelande på fb från mamma där det stod "Ring!" och de hade ringt farmor också. Så jag tänkte att nu är det antingen någon som dött eller så har jag fått min familj... Och skrek rakt ut när mamma sa det- Jag hade fått min värdfamilj!!! Det känns verkligen på riktigt nu!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar