måndag 18 februari 2013

Vecka 8

Usch vad jag är dålig på det här... Att göra spännande blogginlägg  är svårt! Vill kunna skriva som Carro, hon är så grym på det! Man känner allt det hon känner när man läser hennes texter, får typ gåshud <3 Nä men vad har hänt på sistonde? Firat Jennifer 18år med Las Ketchup- dansen tillsammans med Cattis, Freja, Maria och Philip haha. Snacka om barndomsminnen...


Har hängt lite på Kulturama, sett på Lejonkungen och Trollkarlen från Oz och hängt med Cecilia. Åkt skridskor med finaste klassen och firat alla hjärtans med "Apatiska för nybörjare" på Stadsteatern. Ansökt till utbytesvecka, kommer kanske få spendera en vecka i Belgien. Sett på estet 3ornas musikal "Rock you"- så STÖRT bra! Fixade så att jag fick se den 2 gånger haha, vill typ gråta för att den är över nu... Blir ledsen när jag tänker på att jag ska lämna klassen och på hur kaosigt det kanske kommer bli när jag kommer tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar